>

Johan As'ari ke Nadra Ruba'i


Salam.. 

Tengok drama Cinta Ilahi tk? Lakonan Johan As'ari & Diana Amir. Sebenarnye tk ikut sangat drama ni. Tapi tadi drama ni tayang kat TV kat kedai makan. Sementara tunggu makanan sampai layan lah drama ni kejap. Best gak erk. Sampai babak Hud borak ngan Mak dye makanan pon sampai. Malam ni perut nk makan Mee Kolok. Hehehe.. Sedap makan tapi drama pon best. So makan sambil tengok TV. Lulz. Sampai babak Hud dalam kete dari jauh si Johan As'ari seakan Nadra Ruba'i !! Biar betik?? Eh, tu Johan ke Nadra?? Siap saye lepaskan sudu garpu gosok mata. Mane tau dah gila kot. Sampai rasa macam tengok Nad pulak kat TV tu. Hahaha.. Lepas tu macam nak gelak besar tapi segan lah sebab sesorang lak tu nanti orang kata gila pulak. Cover gelak sambil habiskan mee kolok. Dah ler mee kolok tu pedas boleh pulak mata hati ni fikir Nad kat TV tu. Gila ape? Hahaha.. Saye rindu Nadra Ruba'i 


Ape pon mee kolok sarawak memang sedap. Mohon pacik mesir (mat) datang sarawak dengan bini cepat try mee kolok. Di jamin kome mesti taknak balik perak dah. Hahaha..


0 Budak Comel:

Post a Comment