>

Mimpi dengan realiti


Salam.. 

Kata orang mimpi tu mainan tido kan. Tapi adakala seakan bebetol lak mimpi tu. Seram level tknak tido pon ade. Hahaha.. Sampai camtu sekali kan. Aiyooo.. Al kisah nye kan semalam dok mimpi baby yang tk lahir lagi boleh bercakap macam nak bagi petunjuk dengan ape yang saye rancangkan untuk dye. Tetibe terasa kejam lak pada dye tapi serius saye takde pilihan kot. Hanya tu je cara saye bole selamatkan masa depan dye atau hanya saye yang fikir itu cara terbaik tapi bukan pada dye. Haizz! Terasa kejam sangat dah lepas bangun macam nak nangis. Tak masal je haizz! Segala dok fikir cane saye nak buat sekarang. Ape yang terbaik saye boleh buat sekarang sedangkan semua saye dah rancang walau tak cukup rapi pon. Dush! Macam nk tumbuk diri sendiri pulak dah haizzz!! Tolongggggg...


Realiti saye tak kuat pon nak hadapi nanti tapi saye terpaksa. Sangat terpaksa. Kalau saye punya banyak pilihan saye takkan pilih jalan ni kot. Itu kalau ade pilihan masalah saye takde pilihan langsung kot. Haizz!! Sakit otak dah hurm..


0 Budak Comel:

Post a Comment