>

Sepupu orang asing


Salam.. 

Eh? Alien ke sepupu tu? Hahaha.. Jangan jahat. Manusia je name pon sepupu kan? Al kisahnye terjumpa sepupu ni mase nk p keje. Allah, keciknye dunia. Oh tidak.. Bandar kuching ni yang kecik kot. Sampai bole jumpe lagi. Yang jadi sangat kekok tu nak tegur atau tidak. Sebab boleh dikatakn agak rapat. Malahan anak anak dye pon dah pergi kat kite. Nak tknak kene layan gak kan? Masalah lebih menyakitkan hati sepupu tu langsung tknak pandang muka kite. Bukan sakit hati ape, terluka sebenarnye tengok layanan dye. Dah terasa dalam drama melayu pulak orang berpaling muka ni padahal kiteorang melanau. Kelakar kan. Hahaha.. Okeyh tengah pujuk hati sendiri ni. Huhuhu.. Berkata sendiri hati saye, takpe lah jue awak memang bukan sesape pon. Jangan kecewa. Seharusnya awak kene biase sebab situasi ini mungkin akan terjadi lagi. Td kate kuching kecik kan. Memang ah akan bertembung kat mane mane lagi kan. Hurm.. Saye p keje dengan hati yang entah apetah. Tetibe mcm nk nangis apelagi masok toilet bantai nangis. Budak tuisyen tanye nape cikgu nangis jawapan jujur cikgu sedih. Hahaha.. Jujur sangat budak budak pon diam. Tengok. Adakala budak pon bole faham kite dari orang tua yang hanya pentingkan diri maruah apetah lagi. Saye penat dengan drama dunia. Ya Allah, kalau lh saye ni banyak pahala macam nak mati sekarang pon takpe.


0 Budak Comel:

Post a Comment