>

Sakit


Salam..

Sakit tk mencintai orang yang tk mencintai kita. Merindui orang tk merindui kita. Kita hanyalah kenangan pahit yang dia nak lupakan. Bertapa pun kita sedar hakikat tu kita masih jugak simpan dia di tempat paling istimewa di hati kita. Bukan kerana kita nak teruskan hidup derita tapi kita tk boleh paksa hati kita untuk tidak berfikir pon sejenak tentang dia. 


Sesiapa pun boleh tau saya seperti mengharap bulan jatuh ke riba. Tapi apa yang saya pernah ada, apa yang saya pernah lalui dan apa yang saya rasakan tidak mungkin saya boleh lupakan kecuali sampai saat saya menutup mata. Saya tkpe. Saya teruskan jua. Hanya untuk sebab itu saya berusaha bangkit setiap saat sukar. 

Semangat saya, Nadra saya, saya akan tunggu selama mana pon. Itu janji saya pada awak kan. Terima kasih tau untuk segala kenangan kita pernah ada. Saya sayang awak


0 Budak Comel:

Post a Comment