>

Sakit badan sakit hati


Salam.. 

Nak mengistiharkan harini hari sakit dalam sejarah! Sakit badan tu demam dok kene hujan lebat semalam. Sekarang antibodi tak kuat sangat dah. Lemau rasenye bila kena hujan. Takpe macam Nanad selalu sakit makan ubat. Tapi bile Nanad sakit dye punye payah nak makan ubat usah cakap lah. Boleh di katakan merengek lagi siap naik status bbm sebab kene paksa makan ubat. Sian Nadra saya tu. Tapi kalau dye sakit lagi kesian kot asyik muntah je. Hurm.. Jangan sakit tau sayang. Kene kuat. Saye sakit takpe. Saye biase. Awak tk boleh saye risau. Tapi kalau dah sakit jaga diri baik baik tau sayang. Makan ubat tau. Jangan tak makan nanti tk cepat baik. Hurm.. Rindu nak pesan kat Nanad camtu. 


Sakit hati pulak bile tengok 'kawan baik' tu update moments wechat dok mengumpat kita. Terang besar lagi tak sedar diri sendiri yang akan malu. Ni masalah bile bercakap lebih tapi ilmu takde. Orang tau kisah awak satu dunia awak boleh lak buat orang lain yang nampak terok. Sekarang awak kate nak jaja cerita saya lak? Amboi.. Bukan sebelum ni awak dah jaja cerita saya pregnant dengan family saya. Cerita apelagi awak nak jaja saya pun tak faham ape yang awak dengki sangat dengan saya kan. Nak kate saya ade buat awak camtu takde pulak. Bukan cara saya nak bukak burukkan awak tanpa sebab. Tolong isi sikit otak dengan ilmu. Bukan ilmu hantu apetah awak isi dalam otak tu. Dah tak berpelajaran jangan tunjukkan sangat. Simpan sikit malu tu untuk anak cucu. Sekian.


0 Budak Comel:

Post a Comment