>

Kenapa Nadra Ruba'i?


Salam.. 

Hurm.. Dah knape eh? Nadra lagi? Sorry mesti bosan kan name dye je muncul. Sorry gak saye tk kenal bosan tu sejak mula saye kenal Nadra sampai saat ni. Okeyh, beberapa kali gak opismate tnye nape asyik Nadra je kau ni? Rindu sangat ke ngan bapak budak? Gambar ade je kat atas meja ( oh kwn opis tk tau pon cite ) pasal tu dorang ingat Nanad tu hubby saye lak. Tk masal kan? Padahal kenyataan nye sedih je. Huhuhu.. 

Kenapa Nadra? Sebab dye memang auto muncul kat otak. Pasal tu rela tknak tido sebab bile terjaga satu haritu Nanad kat kepala tknak hilang walau seminit. Menyampah tk dgn otak ni? Haizz! Haritu demam terok gak kene hujan lebat. Sekali malam tk larat nak buat ape. Makan ubat lepas tu ubat tu buat mengantuk yang amat. Tau tau tido mimpi Nanad. Ceritanye menyampah kot tido ni. Bangun je buat nangis tak masal. Abis spoil mood. Makan pon tknak. Padahal baby dlm perut dah ajak bertinju. Sakit giler dye tinju. Adoi.. Paksa diri makan pon tk boleh telan. Sakit jiwa sehh.. 


Tapi ni pon macam penyakit gak kan. Kemane pon otak tetap Nanad muncul. Makan mandi tido semua Nanad ade. Kite pernah buat bersama kan. Semua sama. Makan mandi tido. Sampai saye menyampah nk makan tapi saye kene makan. Malas nak mandi tapi saye kene mandi. Yang mandi tu tkleh blah. Asyik muncul je hurm.. Yang tido bole lagi elak. Tkyah tido layan k-drama sampai pagi. Mata dah jadi panda. Penat pon lelap kejam macam ayam. Takut tido nyenyak. Ya Allah patut doc asyik bagi injection je kan. Jahat doc tu. Hahaha.. Doc pulak di salahkan. Ngee.. 

Tapi siyes saye sangat rindukan awak Nanad. Kawan kate pembawakan budak. Ah yelaa tu hampir setiap mata berkelip kot. Gile ah otak ni macam nk letupkan je. Padahal Nanad pon tknak kot ingat saye ngan baby. Okeyh, ni lagi buat sedih tknak sambung panjang panjang. Bye. Hahaha..



0 Budak Comel:

Post a Comment