>

Habib and Nadra

Okeyh saye bosan kat tempat keje. So ade wifi ape lagi update lah blog. Sekarang macam nk borak tapi takde sape nk ajak borak. Sadis kan? Mohon jangan gelak hurm.. 

Okeyh, balik ngan topik saye kali ni. Nape Habib and Nadra? Takyah cite panjang, cite pendek nye sebaik habib lahir merupakan tarikh saye mengenali insan bernama Nadra Ruba'i. Habib ade masalah jantung yang serius so dye memang payah nak bernafas bile lahir. Ade bermacam yang berlaku semua saye cite kat Nadra. So dari situ Nadra kenal sape Habib. Habib pada saye pulak merupakan anak kepada sepupu saye. Habib pada Nadra entah lah. Nanad suke kot Habib. Kalau kenal Nanad memang dye jarang ah dengan budak. No wonder dye tknak baby ni kan. Hurm.. 


Comel eh Nadra saya. Hahaha.. I'm sorry. Ape pon dye tetap Nadra saya. Nadra saya, Habib dah beso ugh sekarang. Dah bole cakap dah. Tapi cakap bebudak lah susah nak faham. Hahaha.. Hari raya Aidiladha lepas saye jumpa Habib. Tu pon saye terpaksa merayu gak nak jumpe dorang. Takpe. Mungkin tu kali terakhir saye jumpe dorang. Terima kasih bagi saye peluang tu walaupun kejap. Okeyh, nak share gambo Habib lak. Hihihi.. 



Rambut Habib paling takleh blah. Ikat mayang gitu. Hahaha.. Btw comel eh Habib. Mulut dye bercakap lagi comel. Hahaha.. Sabo jelaa eh sayang Nanad.





0 Budak Comel:

Post a Comment