>

I in love Nadra Ruba'i

Anyonghasaeyo ..

I in love guys!! hahaha.. Tapi dengan sape? Jeng..jeng..jeng.. This the cute guy ever! Comel lah dye ni kan.


Okeyh, Sy kenalkan dye erk, mohon jangan tengok gambar dye sampai tembus screen. Jeles auw. Hahaha..
Name dye Nadra Ruba'i. Umur baru 19 tahun. Alahai mudanye dye kan. Dye kat Mesir sekarang but jangan lak ingat dye Pak Arab, dye Muarian katanye. Kiteorang kenal kat BBM. Alahai keciknye dunia kan. Yg jauh boleh je didekatkan. Dekat dalam hati lah. Hihihi..

Baru kenal dah terjatuh tangga ye Jue? hahaha.. Serius cakap sy pun tak tahu lah nape sy suka dye ni semacam. Jumpa pun tak lagi. Dye pun tak tahu sy sukakan dye. Ni kes angau dah ni. Hahaha.. Ape pun memang sy sukakan 'Pak Arab' ni. Camner eh nak bagitau dye. Dye mesti tolak sy punya. Dye comel kot mane nak pandang sy ni. Alahai.. Entah dye ade girlfriend kot. Hurm.. Dugaan.

Takpe, usaha tangga kejayaan. Eh? Takde kaitan nye lah jue. Hahaha.. Lagi dalam masalah sebab kat BBM sy tak pakai name betol. Ni memang kena explain satu persatu macam berdepan ngan cikgu BM. hahaha.. Ape pon doakan baik baik jela mampu. hehehe.. Good Luck Jue. I suka You Nadra Ruba'i. hahaha..

0 Budak Comel:

Post a Comment