>

HAPPY BIRTHDAY Khilfi Hannan ...

"..Happy birthday to u.. Happy birthday to u.. Happy birthday to HANNAN.. Happy birthday to u.."

Harini genap 5 tahun usia Hannan.. Hepi bday hannan.. Eboh berolah ok.. Dengar cakap Papa & Mama ok.. Kak Jue doakan kitak jadi anak yg baik.. amin..







New Pictures of Khunnie ...

Anyonghasaeyo ..

Sweet.. ◕‿◕

Kim Junsu & Nichkhun..

Khunnie sister..

Rimas ..

Anyonghasaeyo ..

Kalau di kira tahap rimas sy sekarang ni dah berasap pun tau.. Sebab geram sangat dah kat mamat sorang tu.. Kalau setakat sengal tu boleh di terima la kan..Ni tahap menyampah gajah dah.. Camner erk menyampah gajah tu..?? Sy pun tak tahu la.. hihihi.. Apa² pun sy memang menyampah pun.. Sy paling menyampah ngan manusia yg terlalu obses dengan kemarahan sendiri.. Asal nak marah je terus sembur orang sebarangan.. Agak² kalo dye yg kena sembur camtu camner dye rasa agaknya kan.. 


Nichkhun wat muke menyampah pun comel.. hihihi 


Kisahnye sorang mamat yg sewel ni suka sangat berlagak baik.. Tapi dalam lagak baiknye tu mulut berbisa cam ular sawa je.. Bukan sy nak mengata la sangat tapi kenyataan.. Kalo setakat nak beri ceramah agama sy tak kisah la.. Dapat jugak pahala kan.. Ni tak, dalam pada berceramah agama tu sempat lagi menyelit perkara yg tak sedap di dengar.. Pendek kata kurang senonoh punye orang.. Menyampah..! Sumpah sy taknak dah layan orang camtu.. Sangat la menyakitkan hati yg sihat ni.◕‿◕ 


Lepas ni wahai saudara, tolong la jangan wat sy menyampah.. Awak fikir baik² dulu sebelum bukak mulut berhantu tu.. Jangan bagi hantu²  tu keluar pulak.. Nanti menakutkan orang lain la pulak.. Kalo muka menyampah tu comel takpe la jugak kn.. hahahaha.. ◕‿◕ 

Alahai Nadra Ruba'i ...

Anyonghasaeyo...

Pencarian cinta sejati ini mampu membuatkan semua manusia menjadi begitu pentingkan diri sendiri. Adakah uols tergolong orang yang pentingkan diri? Hurm, mungkin sy dalam golongan ini. Sebab terlalu cinta sy terpaksa menipu dye yg sy cinta. Maafkan sy Nadra Ruba'i. Orang yg mencintai awak ni sangat tidaklah jujur dengan awak malahan dengan diri sendiri pun. Tapi sy sangat cintakan awak. Kalaulah awak tahu siapa sy mesti awak akan bencikan sy dan lari jauh jauh dari sy. Tak sanggup rasanya menghadapi saat tu. 

Alahai Nadra Ruba'i, hencem ye awak ni. hihihi..
Kenapa sy perlu buat semua ni demi cinta sy untuk dye? Kuat perasaan sy katakan dye memang takkan pilih sy yg dye boleh anggap sebagai kakak dye je. Alahai Nadra ruba'i, sedihnye hakikat. Adakah harus terus menipu atau mengatakan je kenyataan yg pahit nak di terima? Sy serba salah. Lebih lagi sy sangat takut kehilangan dye yg sy cinta padahal sy tak tahu pun lagi adakah dye akan cintakan sy. Tapi dye mcm hint dye ade perasaan tu. Alahai sukarnye.


Punyai kekurangan di mana mana, takkan mungkin boleh mengisi segenap isi hati dye. Ahakz! Ayat sy dah taknak jiwang lagi ke? hahaha.. Tapi gila ah perasaan bersalah memang takleh blah jauh kan. Lagilah perasaan berdosa tu memang takleh jauh dah. hurm.. Alahai Nadra Ruba'i. Kenapalah sy cintakan awak dan bukan orang lain? Awak terlalu baik untuk sy. Sy sangat tak layak untuk awak. Tapi sy tersangat cintakan awak Nadra Ruba'i. 


Kalaulah aku Puteri Santubong alahai cantiknye lah bukan bandingan. Bagai ikan dengan panggang takkan masak punya nanti. Malahan perut lapar adelah. hahaha.. Dye hensem, comel mane nakkan sy kan. Tapi bukan wajahmu yg membuat aku terjatuh tangga tapi hati ku yg jatuh tak boleh selamat lagi dah. hahaha.. Alahai Nadra Ruba'i. Pergh! mengeluh tahap apa tak tahu dah. Angau ngan Pak Arab punya pasal. Hahaha..





Baby Habib ..

Anyonghasaeyo..

Cakkkk..1 Memperkenalkan baby habib yg baru lahir pada 03 Jun 2012.. ◕‿◕






I in love Nadra Ruba'i

Anyonghasaeyo ..

I in love guys!! hahaha.. Tapi dengan sape? Jeng..jeng..jeng.. This the cute guy ever! Comel lah dye ni kan.


Okeyh, Sy kenalkan dye erk, mohon jangan tengok gambar dye sampai tembus screen. Jeles auw. Hahaha..
Name dye Nadra Ruba'i. Umur baru 19 tahun. Alahai mudanye dye kan. Dye kat Mesir sekarang but jangan lak ingat dye Pak Arab, dye Muarian katanye. Kiteorang kenal kat BBM. Alahai keciknye dunia kan. Yg jauh boleh je didekatkan. Dekat dalam hati lah. Hihihi..

Baru kenal dah terjatuh tangga ye Jue? hahaha.. Serius cakap sy pun tak tahu lah nape sy suka dye ni semacam. Jumpa pun tak lagi. Dye pun tak tahu sy sukakan dye. Ni kes angau dah ni. Hahaha.. Ape pun memang sy sukakan 'Pak Arab' ni. Camner eh nak bagitau dye. Dye mesti tolak sy punya. Dye comel kot mane nak pandang sy ni. Alahai.. Entah dye ade girlfriend kot. Hurm.. Dugaan.

Takpe, usaha tangga kejayaan. Eh? Takde kaitan nye lah jue. Hahaha.. Lagi dalam masalah sebab kat BBM sy tak pakai name betol. Ni memang kena explain satu persatu macam berdepan ngan cikgu BM. hahaha.. Ape pon doakan baik baik jela mampu. hehehe.. Good Luck Jue. I suka You Nadra Ruba'i. hahaha..