>

Kalau Sudah Namanya Lelaki ...

Anyonghasaeyo ..

Kang Min Hyuk (CNBLUE) .. Auuww.. comel..

  • Sebarang perkara yg melibatkan emosi adalah perkara remeh & tidak penting dalam hidup mereka.. Ada jugak yg sensitif abis.. hihihiii..
  • Fesyen kurang mendapat perhatian dalam aspek kehidupan sesetengah daripada mereka.. Kalo ada yg bergaya sakan ala k-pop tu memang hantu fesyen punya lelaki.. 
  • Banyak berhabis duit pada aksesori kereta, gadjet & perkara2 berbentuk ilmiah.. Selalunya lelaki di sekeliling sy gemar mengumpul jam tangan.. Berbeza- beza jenama pulak tu.. adoii..
  • Suka lebihkan kawan- kawan berbanding kekasih.. Bagi mereka bersama kawan - kawan menyeronokkan.. Ni buatkan kekasih yg bergelar wanita makan hati berulamkan jantung.. Sungguh tak sedap kan..?? hihihi..
  • Suka dirayu & dipujuk.. Berasa penting & diperlukan pabila jantung hatinya suka merayu.. Kalo kena dengan sy, sy wat dono je sebab sy tak reti bab rayu merayu, pujuk memujuk ni.. Hentam je labu.. hahaha..
Aiman Hakim Ridza.. ncem..
  • Dalam sehari, perkara berunsur seks pasti melintasi fikirannya.. Ini fakta betul yg sy selalu dengar kawan-kawan lelaki bercerita.. heh..
  • Rokok & lelaki sukar dipisahkan.. Tidak ubah seperti pasangan kekasih.. Coba scan paru-paru tu corfirm hitam cam perut nenek sy.. hihihi..
  • Mengelak daripada mendengar pelawaaan 'Jom Shopping'.. Ini sememangnya betul sebab lelaki paling tak suka bab shopping ni.. Kalo bab cuci mata kat shopping complex takyah ajak pun terus kata ok je.. hihihiii..
  • Melakukan perkara negatif tetapi tetap dipandang manis.. Uols rasa..??
  • Sukar mencari lelaki yg sopan & berani mengaku kesilapan sendiri.. Lelaki contoh di mata sy tak lain tak bukan Ustaz Don.. hihihiii..
Ustaz Don.. Cool je..

2 comments:

  1. ustaz don <3 terbaekk :))

    ReplyDelete
  2. @hawa
    yup.. memang debaik sgt tp syg dh berpunye.. hihi..

    ReplyDelete